Buďte první, na koho si zákazníci vzpomenou!
6.4.2020
Napadlo vás někdy, že byste své obchodní konkurenty mohli položit na lopatky už jen tím, že budete mít lepší telefonní kontakt, než oni?
Když takovou myšlenku uslyšíte poprvé, dost možná vám bude připadat zcela bláznivá. Přece jen, všichni víme, že pořádné zviditelnění něco stojí, protože se neobejde bez velké reklamní kampaně. Anebo to tak není?
Pokud jde o takový telefonní kontakt, který nikdo nepřehlédne, a především takový, který si každý na první pohled zapamatuje, pak není řeč o ničem jiném, než o zlatých číslech.
Zlatá telefonní čísla představují kombinaci, která je snadno zapamatovatelná. Může se jednat o dvojice, trojice, postupky, anebo jiné kombinace číslic, které lze jen velmi těžko zapomenout – zkrátka je to tak, že jakmile je poprvé uvidíte, tak vám okamžitě uváznou v hlavě a už je z ní nedostanete ven. A takový efekt lze ještě ke všemu chytře podpořit tím, že ho doprovodíte tou správnou propagací – třeba básničkou, písničkou anebo jiným slovním spojením, které vytvoří nesmazatelnou stopu v paměti každého, kdo na ně narazí. Pak už jen stačí takovou chytrou, a hlavně chytlavou kombinaci pustit na chvíli do médií, třeba do plošného vysílání rádia, a začnou se dít divy.
O co konkrétně jde? O to, že si vaši potenciální zákazníci moc dobře zapamatují, kam zavolat, jakmile budou mít zájem o zboží či služby, které nabízíte. Takže pokud například prodáváte pizzu a někdo na ní dostane chuť, tak ten první mezi všemi prodejci, na koho si vzpomene, budete právě vy a váš telefon!
Jistě uznáte, že taková věc je velká konkurenční výhoda!
A je o to větší, oč více se vaše nabídka podobá těm ostatním. Jestliže to jediné, co na trhu rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu je kontakt, a nikoli cena, anebo kvalita zboží, pak na celé čáře vyhrává ten, jehož telefon budou zákazníci nosit v hlavě!