Zpětné odkazy svépomocí nebo za poplatek?
22.7.2019
Jestliže se ptáte, proč se některé stránky ve výsledcích vyhledávání zobrazují na předních příčkách a ta vaše nikoliv, odpověď je zcela jednoduchá. Základem každé stránky umístěné na vrcholku žebříčku je kvalitní optimalizace (ve všech svých aspektech) včetně kvalitně vybudované sítě zpětných odkazů. Tyto metody se též nazývají jako SEO.
Budování zpětných odkazů SeoLight je naprostým základem. Vybudujete-li si zpětné odkazy, vyhledávače budou mít pocit, že publikujete kvalitní a hodnotné informace. Ono je to v celku logické. Proč by taky na vaši stránku odkazovalo velké množství linků, kdyby na ni byly uveřejněné nesmysly a nekvalitní informace? Přesně z této myšlenky vychází i vyhledávače. Nicméně všechny jsou opatřeny umělou inteligencí, proto je potřeba zpětné odkazy budovat chytře a kvalitně.
Všechny odkazy, které vedou na vaši stránku, musí být umístěné na správném místě a být vhodné k danému tématu. Rozhodnete-li se šířit odkazy na diskuzních fórech, určitě se nevrhejte do bezhlavého přidávání spamů. Jak již bylo řečeno, vyhledávače jsou opatřeny umělou inteligencí a tuto lest hravě odhalí. Tyto prohřešky jsou trestány buď částečným, nebo dokonce až úplným přehlížením ze strany vyhledávačů. Dejte si proto vždy pozor, aby příspěvky ve fórech byly vždy k tématu a byly kvalitní.
Budování zpětných odkazů svépomocí je náročné časově. Mnoho lidí to tedy samo nezvládne a uchýlí se k takzvanému nákupu zpětných odkazů. Jedná se službu, která nabízí za poplatek uveřejnění článku na svém webu s možností přidání zpětného odkazu. Tyto články jsou psány přímo dle vašich zvolených klíčových slov. Nemůže se proto stát, že bude publikován nekvalitní text, který prestiž vaší stránky zkazí.
Pro jakou variantu se rozhodnete, je jen na vás. Vždy záleží hlavně na tom, co o dané problematice sami víte a kolik času (popřípadě i peněz) jste tomu ochotni tomu obětovat.